لبیک یا فاطمه یا شهیده مظلومه(علیهاالسلام)

سلام خوش آمدید مشتاق نظرشما دوست عزیز هستیم.

لبیک یا فاطمه یا شهیده مظلومه(علیهاالسلام)

سلام خوش آمدید مشتاق نظرشما دوست عزیز هستیم.

لبیک یا فاطمه یا شهیده مظلومه(علیهاالسلام)

رسول اکرم (صلّی لله علیه وآله و سلّم): به درستی که اولین کسی که وارد بهشت می شود،فاطمه (ع) است.(کنزالعمال ج6 ص219-میزان الاعتدال ج2ص 131)
رسول اکرم (ص): فاطمه پاره تن من است ،هرکس او را ناراحت و غضبناک کند مراناراحت و غضبناک کرده، و هر کس او را خوشحال کند مرا خوشحال کرده است،به درستی که خداوند به خاطر ناراحتی و غضب او غضبناک می شود،و به خاطر خوشحالی او خوشحال می شود.(کتاب فاطمة الزهراءعلیها السلام،علّامه امینی(ره)ص286-294مسند حنبل ج4 ص223)
حضرت زهراء(ع) خطاب به خلیفه اول و دوم:
خداوند وملائکه او را گواه و شا هد می گیرم که شما دو نفر مرا به غضب آوردید و رضایت مرا فراهم ننمودید،واگر پیامبر خدا(صلی اللّه علیه و آله و سلّم) را ملاقات کنم ،از شما شکایت خواهم کرد.(الامامه والسیاسه ج1ص14-کفایه الطالب باب 99)




آرزوی قبل از عملیات

جمعه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۳:۰۷ ب.ظ

آرزوهای قبل از عملیات

جمع شده بودند دور هم :
-من می خواو پام قطع بشه، اون قدر ازم خون بره که تمام گناهام بریزه!
-من دوست دارم تیر بخورم و درجا شهید شم!
-من می خوام بی سر باشم!
-فرمانده می گوید: من دوست دارم هیچی ازم نمونه !
بابا اینا دیگه کی بودند؟!
کجای عالم چنین عظمتی پیدا می کنید؟ ما چگونه ایم ؟
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۳۱
محسن پاینده

جنگ

جوان

عملیلت

قدس

نظرات  (۱)

سلام. وبلاگتون عالیه. اگه مایل به تبادل لینک هستید خوشحال میشم.
پاسخ:
سلام تشکر التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی