لبیک یا فاطمه یا شهیده مظلومه(علیهاالسلام)

سلام خوش آمدید مشتاق نظرشما دوست عزیز هستیم.

لبیک یا فاطمه یا شهیده مظلومه(علیهاالسلام)

سلام خوش آمدید مشتاق نظرشما دوست عزیز هستیم.

لبیک یا فاطمه یا شهیده مظلومه(علیهاالسلام)

رسول اکرم (صلّی لله علیه وآله و سلّم): به درستی که اولین کسی که وارد بهشت می شود،فاطمه (ع) است.(کنزالعمال ج6 ص219-میزان الاعتدال ج2ص 131)
رسول اکرم (ص): فاطمه پاره تن من است ،هرکس او را ناراحت و غضبناک کند مراناراحت و غضبناک کرده، و هر کس او را خوشحال کند مرا خوشحال کرده است،به درستی که خداوند به خاطر ناراحتی و غضب او غضبناک می شود،و به خاطر خوشحالی او خوشحال می شود.(کتاب فاطمة الزهراءعلیها السلام،علّامه امینی(ره)ص286-294مسند حنبل ج4 ص223)
حضرت زهراء(ع) خطاب به خلیفه اول و دوم:
خداوند وملائکه او را گواه و شا هد می گیرم که شما دو نفر مرا به غضب آوردید و رضایت مرا فراهم ننمودید،واگر پیامبر خدا(صلی اللّه علیه و آله و سلّم) را ملاقات کنم ،از شما شکایت خواهم کرد.(الامامه والسیاسه ج1ص14-کفایه الطالب باب 99)




خبرگان انقلابی باید بماند

شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۳۴ ب.ظ


       

اعلام اعتماد مردم به نظام اسلامی در انتخابات هفتم اسفند، در نقطه‌ی مقابل تلاش دشمن برای «ایجاد دوقطبی مردم و نظام»، و «بی‌اعتبار کردن انتخابات» بود.

ایشان بار دیگر به موضوع حملات ماه‌های اخیر به شورای نگهبان نیز اشاره کردند و با اظهار گلایه‌ی شدید از افرادی که در تبعیت ناخواسته از دشمن، شورای نگهبان را مورد هجمه قرار می‌دهند، خاطرنشان کردند: شورای نگهبان کار خود را با جدیت انجام داد و اگر هم اشکالی وجود دارد مربوط به قانون است که باید اصلاح شود.

رهبر انقلاب اسلامی افزودند: بررسی صلاحیت ۱۲ هزار نفر در مدت بیست روز یک اشکالی قانونی است که باید برطرف شود و نباید به‌دلیل این اشکال قانونی، شورای نگهبان مورد حمله قرار گیرد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درخصوص موضوع احراز صلاحیت‌ها نیز گفتند: آیا بدون احراز شرایط، می‌توان صلاحیت یک فرد را برای انتخابات تأیید کرد و آیا می‌توان در مقابل خداوند پاسخگو بود؟

ایشان خاطرنشان کردند: هنگامی که شورای نگهبان نتواند شرایط قانونی را در فردی احراز کند، نمی‌تواند صلاحیت وی را تأیید کند و این، یک ایراد نیست بلکه عمل به قانون است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تأکید بر اینکه شورای نگهبان یکی از چند مرکز اصلی نظام جمهوری اسلامی است که از ابتدای انقلاب مورد هجمه و تخریب استکبار بوده است، گفتند: هرگونه تخریب بر ضد شورای نگهبان، اقدامی غیراسلامی، غیرقانونی، غیرشرعی و غیرانقلابی است.

99


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۲
محسن پاینده

خبرگان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی